Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(24)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Bianchi Anna Maria
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michalak Katarzyna (nauki filologiczne)
(1)
Michalski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Patrzałek Wanda (1955- )
(1)
Piasek Marek
(1)
Pluciński Adam
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Sroka Kinga
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Sutherland Rory
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Truszkowski Piotr
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Dzieci
(10073)
6-8 lat
(6498)
0-5 lat
(4796)
9-13 lat
(4409)
Młodzież
(3694)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
14-17 lat
(3207)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(356)
18+
(322)
Studenci
(194)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(167)
Szkoły podstawowe
(137)
Nauczyciele
(131)
Szkoły średnie
(121)
A2 (poziom biegłości językowej)
(118)
Przedsiębiorcy
(118)
B1 (poziom biegłości językowej)
(102)
Urzędnicy
(98)
A1 (poziom biegłości językowej)
(92)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(79)
B2 (poziom biegłości językowej)
(67)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(63)
Psychoterapeuci
(61)
Programiści
(58)
Poziom podstawowy
(55)
Informatycy
(52)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(43)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Cudzoziemcy
(32)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Licea
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Klasa 8.
(22)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
Technikum
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Przedszkola
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Marketing
(11)
Komunikacja marketingowa
(8)
Lojalność konsumentów
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Content marketing
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing sportowy
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Design thinking
(1)
Ekonomia środowiska
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel detaliczny
(1)
Historia
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kulinaria
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Nowy produkt
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje inwestorskie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Semiotyka
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Transformacja energetyczna
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Poradnik
(10)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2323)
Bibliografia.
Spis treści : Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologia badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców; 5. Wyniki analizy zachowań klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 173, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. Co znajdziesz w książce? Konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce, jakich kompetencji potrzebujesz i jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych. Ta książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75208 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Bibliografia, netografia na stronach 235-252.
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. (prof. dr hab. Grzegorz Mazurek)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kulinaria w polskim prawie własności intelektualnej / Piotr Ślęzak. - Stan prawny na 1 marca 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 321 stron ; 22 cm.
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Dla sędziów, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, pracowników naukowych, przedsiębiorców, restauratorów, producentów wyrobów spożywczych, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR w branży wyrobów spożywczych.
Bibliografia, orzecznictwo na stronach 299-312.
W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można próbować rozpatrywać jako znaki towarowe, oznaczenia geograficzne, wynalazki, know-how czy wreszcie jako utwory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej