Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(24)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Bianchi Anna Maria
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michalak Katarzyna (nauki filologiczne)
(1)
Michalski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Patrzałek Wanda (1955- )
(1)
Piasek Marek
(1)
Pluciński Adam
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Sroka Kinga
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Sutherland Rory
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Truszkowski Piotr
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Dzieci
(10073)
6-8 lat
(6498)
0-5 lat
(4796)
9-13 lat
(4409)
Młodzież
(3694)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
14-17 lat
(3207)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(357)
18+
(322)
Studenci
(194)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(167)
Szkoły podstawowe
(137)
Nauczyciele
(131)
Szkoły średnie
(121)
A2 (poziom biegłości językowej)
(118)
Przedsiębiorcy
(118)
B1 (poziom biegłości językowej)
(102)
Urzędnicy
(98)
A1 (poziom biegłości językowej)
(92)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(79)
B2 (poziom biegłości językowej)
(67)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(63)
Psychoterapeuci
(61)
Programiści
(58)
Poziom podstawowy
(55)
Informatycy
(52)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(43)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Cudzoziemcy
(32)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Licea
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Klasa 8.
(22)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
Technikum
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Kosmetolodzy
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Przedszkola
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Marketing
(11)
Komunikacja marketingowa
(8)
Lojalność konsumentów
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Content marketing
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing sportowy
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Design thinking
(1)
Ekonomia środowiska
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel detaliczny
(1)
Historia
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kulinaria
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Nowy produkt
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje inwestorskie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Semiotyka
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Transformacja energetyczna
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Poradnik
(10)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest m.in. przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse zielonej transformacji / Dariusz Michalski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 272, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka skierowana jest do menadżerów szczebla strategicznego i operacyjnego, pracowników zajmujących się analizami i planowaniem finansowym, gospodarką energetyczną, marketingiem oraz kontrola zarządczą. Stanowi kompendium wiedzy z obszaru dziedziny zielonych finansów.
Bibliografia na stronach 265-272.
Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, zarówno menedżerów szczebla strategicznego i operacyjnego, jak i pracowników zajmujących się na co dzień analizami i planowaniem finansowym, gospodarką energetyczną, marketingiem oraz kontrolą zarządczą. Stanowi kompendium wiedzy dla studentów i osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie zielonych finansów, a także dla czytelników bardziej zaawansowanych, poszukujących konkretnej wiedzy z obszaru poruszanej problematyki. Publikacja polecana jest szczególnie kadrze kierowniczej, która określa wytyczne dla planowania strategicznego i kreowania przyszłości przedsiębiorstw i instytucji finansowych w dobie radykalnej zmiany ich funkcjonowania, wynikającej z realizacji globalnych celów klimatycznych. Monografia dostarcza informacji o wyzwaniach oraz narzędziach, które pozwolą decydentom znaleźć sposób na dostosowanie funkcjonowania podmiotów, którymi zarządzają do warunków gospodarowania w zielonej transformacji oraz zastosować instrumenty zielonych finansów do sprostania pojawiającym się wyzwaniom i dostosowania funkcjonowania ich organizacji do zmieniających się drastycznie warunków prowadzenia biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Dla młodych badaczy, przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografia, netografia na stronach 221-228.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Bibliografia, netografia na stronach 379-410.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72172 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2323)
Bibliografia.
Spis treści : Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologia badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców; 5. Wyniki analizy zachowań klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 173, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. Co znajdziesz w książce? Konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce, jakich kompetencji potrzebujesz i jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych. Ta książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75208 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Bibliografia, netografia na stronach 235-252.
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. (prof. dr hab. Grzegorz Mazurek)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kulinaria w polskim prawie własności intelektualnej / Piotr Ślęzak. - Stan prawny na 1 marca 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 321 stron ; 22 cm.
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Dla sędziów, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, pracowników naukowych, przedsiębiorców, restauratorów, producentów wyrobów spożywczych, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR w branży wyrobów spożywczych.
Bibliografia, orzecznictwo na stronach 299-312.
W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można próbować rozpatrywać jako znaki towarowe, oznaczenia geograficzne, wynalazki, know-how czy wreszcie jako utwory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej